zaterdag 9 juni 2012

Bloemen


Mijn Rozen Foto's gefotografeert uit mijn eigen tuin



3 opmerkingen:

  1. Prachtige rozen heb je gefotografeerd Annie, ze zijn goed scherp.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annie wat een prachtige pioenrozen laat je zien. Die gele is echt een schoonheid. En super scherpe foto's. Heb je een snelcursus fotograferen gedaan (positief bedoeld). Ik ben benieuwd of ze lekker ruiken. Super mooi!!!
    Fijne avond nog
    marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie foto,s ik heb bij mij zelf ook een paar foto,s gezet kom nog eens kijken op mijn blog lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog, ik stel het zeer op prijs.
Bedankt voor je bezoek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...